Про обслуговування споживачів українською мовою
Відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» (далі – Закон) передбачено, що мовою обслуговування споживачів в Україні – є державна мова. Згідно із статтею 30 Закону всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, українською мовою. Проте, на прохання клієнта, його обслуговування може здійснюватися іншою, прийнятою для сторін мовою.
Щоб дізнатися громадську думку щодо реального стану використання української мови у закладах сфери обслуговування Кіровоградської області створено онлайн-форму (опитувальник) «Будь в тренді – говори українською».
Для бажаючих взяти участь в опитуванні та поділитися своєю думкою розміщуємо посилання https://forms.gle/GDvEFCysXuqceiZ28 .
Також постійне посилання на анкету для споживачів розміщено на сторінці Facebook (https://www.facebook.com/economikaKODA) та департаменту економічного розвитку та торгівлі Кіровоградської обласної військової адміністрації.
Звертаємо увагу, що у разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою, споживачі можуть звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адресу: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, e-mail: lyst@mova-ombudsman.gov.ua або через форму https://mova-ombudsman.gov.ua/elektronne-zvernennya-gromadyan.
Будь в тренді – говори українською!