Вільшанська громада

Кіровоградська область, Голованівський район

ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ

Дата: 06.01.2021 08:35
Кількість переглядів: 268

 

Вільшанська селищна рада оголошує  конкурс на заміщення вакантних посад у  апараті Вільшанської селищної ради, а саме:

Спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності  Вільшанської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України,  вища освіта не нижче ступеня бакалавраСтаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 1-го року. Знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та діючого законодавства України професійного спрямування; основ діловодства; досконале володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

 

Державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»  Вільшанської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта, не нижче ступеня спеціаліста. Стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років. Знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та діючого законодавства України професійного спрямування,  основ діловодства; досконале володіння державною мовою; знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

 

Завідувача сектором культури, туризму, молоді спорту та охорони культурної спадщини Вільшанської селищної ради

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта, не нижче ступеня спеціаліста. Стаж роботи на державній службі чи в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років. Знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та діючого законодавства України професійного спрямування,  основ діловодства; досконале володіння державною мовою; знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки роботи на посаді  завідуючого сектором культури, молоді, спорту та охорони культурної спадщини

 (Закон України «Про культуру»;;Закон України «Про спорт і фізичну культуру».) «Про охорону культурної спадщини»

1. Закон України "Про культуру". Основні його засади.

2. Пошук використання і поширення організаційно-творчих підходів у діяльності закладів культури.

3. Шляхи створення інноваційних закладів культури відповідно до запитів населення (молодіжні центри, центри дитячої творчості, музеї ужиткового мистецтва, клуби, кафе, клуби – бібліотеки, бібліотеки - музеї).

4. Методи підвищення ролі будинку культури, клубів у культурному житті  громади.

5. Заходи щодо підтримки обдарованої молоді.

6. Організація дозвілля молоді. Роль молодіжних організацій та виконавчого комітету  з цього питання.

6. Особливості трудових відносин та працевлаштування в закладах культури.

7. Види клубних закладів.

8. Шляхи розширення господарської самостійності будинків культури, клубів по основних організаційно-творчих засадах.

9. Якими законодавчими актами керується сектор культури, молоді, спорту та охорони культурної спадщини?

10. Організація проведення фестивалів, конкурсів, оглядів самодіяльної творчості, виставки творів образотворчого та декоративно-ужиткового мистецтва.

11.  Як готуються  пропозиції до проектів  регіональних програм охорони культурної спадщини та розвитку туризму

12. Як вносяться об'єкти культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України та внесення змін до нього.

13. Основні завдання позашкільної освіти.

14.  Громадські засади у сфері фізичної культури і спорту (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).

15. Поняття культурної спадщини.

16. Класифікація об’єктів культурної спадщини.

17.  Порядок розробки програм, для якісної роботи  сектор культури, молоді, спорту та охорони культурної спадщини

18.  Соціальні гарантії працівників у сфері культури.

19. Соціальні гарантії працівників бібліотечних установ (Закон України „Про культуру”)

20.Соціальні гарантії працівників музейних установ (Закон України „Про музеї і музейну справу”

21.Соціальні гарантії викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (Закон України „Про культуру”, ст. 57 Закону України „Про освіту”. Закон України „Про позашкільну освіту”

22.  Фізична культура і спорт - складова частина загальної культури суспільства    (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).

23.  Завдання фізичної культури і спорту в Україні (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).

24.  Державне регулювання фізичної культури і спорту (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).

25.  Право громадян на заняття фізичною культурою і спортом (Закон  України «Про фізичну культуру і спорт»).

 

Питання на перевірку знання  законодавства України  з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади  державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

1. Як надаються  суб’єктам звернень  інформація і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг

2. Як приймаються  від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг, строк   після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

3. Як видається  або забезпечується надсилання  суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

4. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання.

5. Як здійснюється  контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень.

6. Як здійснюється  узагальнення й аналіз стану роботи щодо надання якісних послуг Адміністратором  суб’єктам звернень.

7. Як  обробляються  питання, віднесені до  компетенції Адміністратора, інформація та відповіді за запитами на інформацію відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

8. Яка   персональна відповідальність   Адміністратора за забезпечення належного виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” з питань, віднесених до його компетенції.

9.  Як здійснюється організація  надання адміністративних послуг з суб'єктами надання адміністративних послуг.

10.  Як здійснюється  прийом суб'єктів звернень за отриманням адміністративних послуг, як розробляється графік роботи адміністраторів.

11.  Порядок отримання в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, висновків з метою надання адміністративної послуги без залучення суб'єкта звернення.

12. Як посвідчуються   копії (фотокопії) документів і виписок з них, витяги з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги.

13. Перелік адміністративних послуг, що надається Адміністратором.

14.  Які дії або бездіяльність Адміністратора можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому законодавством.

15. Для чого потрібна інформаційна та технологічна картка по надання адміністративних послуг.

 

Питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки роботи на посаді  спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності

  1. Порядок складання проектів місцевих бюджетів.
  2. Виконання місцевих бюджетів.
  3. Види видатків, що здійснюються з районних бюджетів та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів.
  4. Порядок передачі коштів між місцевими бюджетами на здійснення видатків місцевих бюджетів, що не враховані при визначені обсягу міжбюджетних.
  5. Міжбюджетні трансферти між місцевими бюджетами.
  6. Види порушень бюджетного законодавства.
  7. Розрахунки з підзвітними особами.
  8. Облік видатків загального та спеціального фондів (аналітичний, синтетичний, фінансова звітність).
  9. Вимоги до готівки. Облік операцій з готівкою.
  10. Облік операцій на рахунках в органах Державного казначейства.
  11. Облік розрахунків з оплати праці в бюджетній установі.
  12. Порядок списання простроченої заборгованості.
  13. Необоротні матеріальні активи та відображення їх у фінансовій звітності.
  14. Збалансовані рахунки. Облік надходження та вибуття. Перелік збалансованих рахунків.
  15. Структура фонду оплати праці бюджетної установи.
  16. Облік внутрішніх розрахунків.
  17. Відрахування із заробітної плати.
  18. Облік зобов’язань розпорядників бюджетних коштів.
  19. Звітність бюджетних установ.
  20. Інвентаризація основних засобів в бюджетних установах.
  21. Складові частини бюджету.
  22. Учасники бюджетного процесу та їх повноваження.
  23. Склад бюджетного законодавства, нормативно – правові акти з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні.
  24. Індексація заробітної плати.
  25. Меморіальні ордери: їх види та застосування.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь