На Кіровоградщині потрібні водії
За інформацією обласного центру зайнятості на Кіровоградщині не вистачає професійних водіїв.
Станом на 22 березня у базі вакансій Кіровоградського обласного центру зайнятості зареєстровано 1580 вакантних посад за 366 професіями. Так, наразі роботодавці Кіровоградської області потребують 88 працівників за професією «водій автотранспортних засобів». Водіїв потребують підприємства залізничної, гірничодобувної, будівельної, агропромислової енергетичної сфер, а також сфери побутового обслуговування населення.
Варто зазначити, що саме професія водія автотранспортних засобів лідирує за кількістю вакансій (затребуваністю) на ринку праці Кіровоградщини.
Серед представлених вакансій 80 призначені для працевлаштування керманичів, які мають категорії водійських прав «C», «D» та «Е» та передбачають управління великовантажним транспортом (працювати на машинах марок КАМАЗ, ГАЗ-53, ЗІЛ, MAN, DAF, Scania та ін.).
Роботодавці Кіровоградщини готові платити водіям за роботу від «мінімалки» (6000 грн) до 20000 гривень. Таку заробітну плату вказують роботодавці під час подання вакансій до центрів зайнятості Кіровоградщини. Різниця в зарплатні пояснюється вимогами до кваліфікаційного рівня та категорії працівника, дальністю здійснюваних поїздок, стажем роботи та матеріальною відповідальністю за вантаж.
Актуальними є вакансії для водіїв у таких районах Кіровоградської області:
Бобринецький – 3 вакансії;
Гайворонський – 1 вакансія;
Голованівський – 3 вакансії;
Добровеличківський район – 10 вакансій;
Долинський – 4 вакансій;
Знам’янський – 14 вакансій;
Кропивницький – 4 вакансії;
Маловисківський – 18 вакансій;
Новгородківський – 8 вакансія;
Новоархангельський – 1 вакансія;
Новомиргородський – 1 вакансія;
Новоукраїнський – 5 вакансій;
Олександрійський – 4 вакансії;
Онуфріївський – 2 вакансія;
Петрівський – 1 вакансія;
Світловодський – 7 вакансій;
Устинівський – 1 вакансія.
Якщо Вас зацікавили вказані вакансії, за більш детальною інформацією звертайтеся до Вільшанської районної філій Кіровоградського обласного центру зайнятості.