Вільшанська громада

Кіровоградська область, Голованівський район

Подача податкової звітності засобами телекомунікаційного звя’зку та її переваги

Дата: 09.11.2021 11:21
Кількість переглядів: 16

У зв’язку із складною епідеміологічною ситуацією у країні, Вільшанська ДПІ пропонує надавати до податкової звітність виключно в електронному вигляді за допомогою електронного цифрового підпису.

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Основні переваги подачі звітності в електронному вигляді це – мінімальна затрата часу на заповнення податкових бланків; подання звітності з будь-якого місця, де є доступ до мережі Інтернет; вибір зручного часу для звітування; гарантія перевірки на наявність арифметичних помилок; підтвердження доставки; подана в електронному вигляді звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань; також подача звітності в електронному вигляді позбавить ризиків зараження на COVID-19 при відвідуванні ДПІ.

Для подання звітності в електронному вигляді платник може використовувати:

1) Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ «Допомога».

2) Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

3) Застосунок «Дія» (Державні послуги онлайн «Дія») за адресою https://diia.gov.ua для подання податкової декларації платника єдиного податку — фізичної особи-підприємця. Для цього необхідно зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID, потім Дія перевірить дані в реєстрах Державної податкової служби України.

4) За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Електронний цифровий підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (м. Кропивницький вул.Глінки 2, каб. № 15 за попереднім записом по телефону 0522-36-69-52; можна отримати безкоштовно), АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін.

Наша співпраця буде плідною, позбавить Вас необхідності відвідувати ДПІ зайвий раз, зекономить Ваш час, збереже здоров’я в умовах пандемії COVID-19. Будьте здорові!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь