Засідання КППС
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти». 13.01.2022 р. на базі Вільшанського ліцею Вільшанської селищної ради відбулося засідання команди психолого - педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, які знаходяться на інклюзивній формі навчання, за участі фахівців (консультантів) КУ "Інклюзивно - ресурсного центру" Добровеличківської селищної ради.
Метою зустрічі було встановлення рівнів підтримки в освітньому процесі. Згідно з постановою, під освітніми труднощами розуміються труднощі у навчанні, які впливають на процес здобуття освіти та рівень результатів навчання дітей відповідного року навчання у відповідному закладі освіти.
Рівень підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах закладів освіти – обсяг тимчасової або постійної підтримки в освітньому процесі учнів з особливими освітніми потребами відповідно до їхніх індивідуальних потреб.
Зокрема, визначено такі категорії освітніх труднощів:
- інтелектуальні труднощі;
- функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві);
- фізичні;
- навчальні;
- соціоадаптаційні (особистісні, середовищні труднощі) або соціокультурні (взаємодія з представниками осередків окремих культур, отримання інформації засобами жестової мови тощо).
Щодо кожної категорії передбачено п’ять рівнів підтримки дитини з ООП в освітньому процесі. Підставою для надання такої підтримки є висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, наданий інклюзивно-ресурсним центром, та заява одного з батьків чи інших законних представників дитини.