Про затребуваність роботодавцями комунікативних навичок у працівників
У ході опитування роботодавців, проведеного влітку минулого року під час реалізації пілотного проєкту з відпрацювання методологічних підходів щодо розробки прогнозних показників потреби в кадрах для формування регіонального замовлення на підготовку фахівців та робітничих кадрів, вивчалося питання затребуваних роботодавцями навичок у працівників.
З числа опитаних роботодавців 41% повідомили, що для них є затребуваними комунікативні навички працівників (за загальними результатами проєкту (10 областей) повідомили про затребуваність таких навичок 48% роботодавців) . Для 44% ці навички не є затребуваними (або, скоріше, не затребувані), а для 15% – частково затребуваними.
З числа цих навичок 59% роботодавців вказують на важливість уміння ведення діалогу; 55% роботодавців вважають важливим у працівників наявність такої навички, як чітке усне та письмове мовлення; 37% вважають важливим уміння формувати неконфліктні ситуації; 25% акцентують увагу на вмінні слухати та аргументувати; 9% підкреслюють важливість уміти ставити запитання.
Примітка. За результатами проєкту підготовлено комплексний звіт. Враховуючи його обсяг, він розміщений в мережі Інтернет в “хмарному середовищі” – посилання можна отримати, зокрема, в одному із матеріалів про презентацію проєкту, що була проведена в обласній державній адміністрації (розміщено 12.01.2022 на сторінці адміністрації в соціальній мережі Facebook).
Детальніше за посиланням: https://www.facebook.com/kr.oda.gov.ua
Кіровоградський обласний центр зайнятості