Фахівці системи БПД допомагатимуть роботі урядового порталу
Із запровадженням воєнного стану в Україні різко збільшилась кількість телефонних звернень на всі «гарячі лінії». Так, з початку війни юристи Єдиного контактного центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 прийняли понад 45 тисяч дзвінків. За даними Урядового контактного центру, понад 59 тисяч звернень з питань гуманітарної допомоги надійшло на урядову «гарячу лінію» 1545 та через інтернет.
Цілком природно, що «довоєнна» співпраця Єдиного контакт-центру системи БПД та Урядової «гарячої лінії» тепер, під час війни, стала тіснішою. Державна установа «Урядовий контактний центр» та Координаційний центр з надання правової допомоги уклали меморандум про співпрацю, мета якого – консолідація зусиль для більш ефективної комунікації влади з громадянами, спрощення порядку звернення українців з питань, що турбують під час воєнного стану.
«Наші юристи допомагатимуть фахівцям Урядового контактного центру відповідати на дзвінки громадян. Адже на Урядову «гарячу лінію» надходить багато правових запитань, зокрема, щодо соціальних виплат та пенсій. Якщо людина, яка телефонуватиме до Урядового контактного центру, потребуватиме безоплатної правової допомоги, її перенапрявлятимуть до операторів Єдиного контактного центру системи БПД за номером 0 800 213 103», – зазначив в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.
Урядовий контактний центр планує проводити навчання з питань консультування фахівців, які працюватимуть на Урядовій «гарячій лінії» 1545. Серед напрямів співпраці Урядового контактного центру та Координаційного центру з надання правової допомоги – обмін досвідом, організація та проведення спільних заходів, таких як лекції, семінари, тренінги тощо з метою вдосконалення юридичної освіти волонтерів, розвитку юридичної професії та підвищення кваліфікації правників.
#БПД #ПравоваДопомога #LegalAid