Вільшанська громада

Кіровоградська область, Голованівський район

Звіт про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у Територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Вільшанської селищної ради за 2022 рік

Дата: 13.01.2023 10:20
Кількість переглядів: 498

Оцінка якості соціальних послуг – це процедура, яка має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.

На виконання наказу  директора територіального центру від 04.01.2022 року № 13 у Територіальному центрі соціального обслуговування протягом січня – вересня поточного року проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг «допомога вдома». Цим наказом затверджено план проведення моніторингу та внутрішньої оцінки надання соціальних послуг, склад відповідної комісії та призначено відповідальних за організацію і проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг.

Під час проведення моніторингу застосовувалися такі методи оцінки:

  1. Анкетування отримувачів соціальних послуг.
  2. Проведення консультацій (співбесід) з отримувачами соціальної послуги.
  3. Спостереження за процесом надання соціальної послуги.
  4. Самооцінка персоналу, що надає соціальну послугу.
  5. Анкетування працівників, що надають соціальну послугу.
  6. Вивчення відповідної документації.

Для проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома комісією з моніторингу застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома, наведені у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома.

У січні -вересні 2022 року відділенням соціальної допомоги вдома надано послуги 317 особам, або 100 % від виявлених .

Отримувачі послуги догляду вдома отримують послуги відповідно до визначених потреб 2,3,5 рази на тиждень.

Для вивчення думки щодо якості надання послуг , які надаються відділенням соціальної допомоги вдома  проведено анкетування та опитування  51 отримувачів соціальної послуги догляду вдома, що склало 16 % від всіх отримувачів. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги догляду вдома, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням соціальної допомоги вдома.

Комісія провела аналіз звернень отримувачів соціальних послуг, охвачених внутрішньою оцінкою якості щодо скарг. Були переглянуті та проаналізовані «Журнал звернень громадян», Акти перевірки якості обслуговування, опитувальники щодо вивчення рівня задоволення отримувачів послуг. Скарг щодо надання соціальних послуг не надходило..

На нарадах з працівниками Терцентру проводиться аналіз щодо якості надання соціальних послуг. Спостереження за процесом надання соціальних послуг відбувається при планових перевірках , які фіксуються в Актах перевірки.

Таким чином оцінка результатів аналізу опитування і спостереження отримувачів соціальної послуги догляду вдома має позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги догляду вдома, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляду вдома.

При проведенні внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг догляд вдома, застосовуються показники якості соціальних послуг такі як:

Адресність та індивідуальний підхід: згідно з звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%).  Комісією перевірено особові справи отримувачів соціальних послуг. Всі особові справи, в наявності, містять карти визначення індивідуальних потреб, у кожній справі є діючий індивідуальний план.

Індивідуальні плани надання соціальних послуг відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів послуг, з урахування групи рухомої активності. Індивідуальний план складений за формою, відповідно до Державних стандартів у двох примірниках (один примірник знаходиться у отримувача послуги, другий залишається в особовій справі отримувача послуги).

Результативність: згідно з проведених опитувань рівень задоволеності соціальними послугами становить 100%.  Для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг розроблений опитувальник. Комісія з оцінки якості здійснювала опитування отримувачів соціальних послуг або їхніх законних представників з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальних послуг. Усі отримувачі задоволені якістю та періодичністю надання послуг.

Під час опитування отримувачів соціальних послуг виявлено покращення емоційного, психологічного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.

Комісією встановлено, що оцінка якості надання соціальних послуг персоналом (самооцінка) здійснюється постійно. При перевірці якості обслуговування директором Терцентра, завідувачем відділення проводиться спостереження за процесом надання послуг. Пропозиції по удосконаленню роботи вносяться на нарадах з працівниками Терцентру.

     Своєчасність: - Коефіцієнт ефективності роботи Терцентру 100%. Надання соціальної послуги догляду вдома розпочинається Терцентром  після надходження рішення про надання соціальних послуг від відділу соціального захисту населення виконавчого комітету Вільшанської селищної ради та з урахуванням рівня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги . Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги .  Після чого укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість: при аналізі критеріїв, що регламентують доступність з’ясовано, що приміщення територіального центру є доступним для відвідувачів при вході в приміщення розміщено кнопку виклику, саме приміщення відповідає санітарним вимогам.

В приміщенні розміщено стенди з інформацією про права підопічних, про зміст, порядок та умови надання соціальних послуг.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги: 100%

Під час проведення опитування отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них працівників терцентру комісією недоліків не виявлено. Усі отримувачі послуг задоволені ставленням до себе.

Працівники, які надають соціальні послуги, відносяться з повагою до гідності отримувачів соціальних послуг та не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо них, дотримуються професійних та етичних норм і принципів у роботі. Скарг або виявлених фактів негуманних чи дискримінаційних дій до отримувачів соціальної послуги не було.

 

Професійність.

Штатний розпис по Територіальному центрі сформовано відповідно до законодавства. Розроблені та затвердженні посадові інструкції.  В особовій справі працівників містяться документи про освіту (державного зразка) та інші необхідні документи. 

Загалом роботу Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за 2022 рік по підсумках проведеного моніторингу та  внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг присвоєно узагальнений статус  «Добре».

Засідання Комісії оформлено протоколом:

Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома від 26.09.2022 року та складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги догляду вдома.

Заплановані заходи для покращення роботи Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

  • в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників засобами захисту;
  • продовжувати своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
  • покращити взаємодію між відділеннями територіального центру та активізувати роботу мультидисциплінарної команди;
  • активніше вивчати потреби підопічних та залучати відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги для організації надання необхідних послуг;
  • з метою інформування населення про роботу територіального центру більш активно співпрацювати з місцевими засобами масової інформації;

 

 

Директор територіального центру                                              Валентина ГАЛУНГА  

соціального обслуговування


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь